Więcej oktanow to auto słabsze. Więcej oktanow to mniejsze ryzyko spalania detonacyjnego. Paliwo takie wolniej się pali. Lepiej spirytus zalać bo alkohol to akurat do spalenia tej samej ilości paliwa potrzebuje połowy ilości tlenu.
wesol, a to coś daje ( pytam bo nigdy czegoś takiego nie próbowałem )??? W/g mnie mija się z celem, bo z kompresora to uzyskasz z 10 bar, a paliwo wpływa do wtrysków przy 50-150 bar ( fakt, że są to ms, ale powtarzane kilkadziesiąt razy na s ). Jakby te wtryski podpiął do takiej pompy na stałe i wtedy otworzył to może by to coś dało...
Są filmiki na yt z takim czyszczeniem. Jak dostał się jakiś paoroch to wyczyscisz taki wtrysk bez problemu. Generalnie to wtryskiem od Pb to nie są jak te w dieslu.
pozwolę sobie odgrzać kotleta - mam filtr z trzema króćcami w pasku b7 CAYC, proszę o pomoc, czy dobrze rozumiem co i gdzie podłączać; obrazek załączam poniżej
wg mnie oznaczone zółtą strzałką - to jest doprowadzenie paliwa do pompy
czerwona strzałka - to jest króciec, którym paliwo wraca do filtra
jak rozumiem z obejrzanych na YT filmików - mam zrobić "mostek" na obu króćcach oznaczonych żółtym i czerwonym, by nie lało mi się podczas czyszczenia?
Takie środki potrafią zdziałać cuda, jednak trzeba ich używać z umiarem. Wielu użytkowników niestety podczas problemów myśli, że używając takich specyfików zdoła naprawić problem w całości. Często takie preparaty pozwalają na jakiś czas zapomnieć o usterce, którą w przyszłości trzeba będzie naprawić. Środki czyszczące, które od Liqui Moly znaleźć można na https://www.iparts.pl/producenci/liqui-moly,222.html - raz na jakiś czas nie zaszkodzi ich użyć, jednak by nie robić tego co chwilę.
Komentarz